Shopping och huvudvärk

Så va man hemma efter en runda i Skärholmen. Klockan elva kom Fia och Mattias o hämta mej o så åkte vi. Traska runt o hittade självklart massa fint.. Men köpte en klänning på Gina och fick en likadan fast annan färg i julklapp av Fia :)! En e svart med vita prickar (emo-varning) och den andra är blå med en vit och röd rand längst ner. Lite sailor inspirerad sådär! Gillar den skarpt.. Tror det blir den ikväll.

Nu ska jag ta nåt o äta, är grymt hungrig. Sen blir det nog duschen o sådär. Kan inte tiden gå lite snabbare. Jag vill ha kväll nuu!

Adios!

Älskar denna lååååååt. Så skön! Den poppar vi ikväll, visst tjejor :)?

Kommentarer
Postat av: Therese

klart vi ska !! maria har laddat ner den :D wihoooo .. jag ska ha mina gamla trasor.. :P om inte den där randiga ( som iofs också är gammal ) men så har vi lite sailor för min del också ;)

Postat av: fia

iiiiiiiiii hade ni kul??

2008-12-01 @ 08:36:56
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback