One of a kind

Idag är det torsdag. Vilket innebar endast två lektioner. Men två lektioner är sjukt jobbigt om man är så trött så man knappt kan ha ögonen öppna. Hela jag va som en zombie idag!

Engelska lektionen idag va den bästa på länge faktiskt. Vi har ju två lärare i Engelska B och den ena e lixom "huvudläraren". Men den andra kunde inte ha våran lektion längre för hon skulle bli biträdande rektor så hon dissa oss haha. Så idag fick vi en ny. Snacka ont i magen man hade! Tänk om det va värsta häxan lixom. Engelskan e jobbig som den e. Men vi fick en skitbra lärare, Maggan hette hon :)! Man blev fett motiverad o peppad av henne för hon berömde en verkligen och gillade ens idéer. Så ska lärare va! Då känns det kul att göra arbeten o sånt.

Efter engelskan va det iaf lunch. Åt inget som vanligt! Sen skulle vi haft foto men jag o Maria sa till läraren att vi skulle ut o fota lite haha. Fast de gjorde vi inte :o! Oh noooo busfrön. Men orkade verkligen inte va kvar. Som sagt va som en zombie hela dan.

Maria skjutsade hem mej (TACK), va hemma runt halv ett, käka mackor, sen sov jag. Vaknade halv fyra! Såååå skönt..
Elina ska nog komma förbi en stund sen. Kolla på tvn o bara va antar jag!

Ciaaaooo!

Kommentarer
Postat av: maria

Ähh ingen fara snuffan :D höhö!

see yaaa puuuuuuusss

Postat av: Elina

hihihi de va muuusit:D:D:D

2008-11-14 @ 01:04:13
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback