Nothing to do

Jag har tråkigt, så jag bjuder på en lista

HUR

Svarar du i telefon: Hemma:Schwerin, Mobil: Hallåååå
Gör du när du är kär i fel person: Jadu...
Tycker du om gul-bil-leken: Den e kul haha
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 15 KRONOR! Yes....
Mycket är klockan: 21.33
Många kontakter har du på msn: Inte många haha
Spenderar du en regnig dag bäst: Kollar på nån mysig film typ

VEM/VAD/VILKA

Är ditt tionde sms ifrån och vad står där: Rensade inkorgen nyss så har bara 2 sms haha
Pratar du med på msn: Elina :)
Ringde dig senast: Systeryster
Pussade dig senast: Fick en långtradare av Alfie igår haha :D. Sötunge!
Vill du kasta en sten i huvudet: Ingen för tillfället haha..
Saknar du mest: Sommar och sol
Ska du träffa imorron: Ingen speciell faktiskt
Sov du med senast med: Minns inte
Vem fick du senast sms av: Elina

JA- OCH NEJ- FRÅGOR

Cyklat utan händer: Jaa
Gråtit en hel natt : Mjo :(
Druckit så du spytt: Haha nej, men varit så jävla bakis så jag har spytt
Åkt vattenskidor: Nej :o
Åkt rullstol: Haha jaa
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja men dom blir alltid misslyckade och jag typ bryter nacken
Köpt lösgodis för över 50 kr: Jaa mahaha
Haft träningsvärk: Haha jaa de e klart
Önskar att du var av det andra könet: Klart man har tänkt tanken nångång haha. Tpy när man har übermensvärk!

Snart kmr mamma med kinapuffar och djungelvrål.. Gott gottigottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback