Ingen bra början

Denna dag började traumatiskt. Kom nästan lite tårar!
Såhär va det... Jag o Nina åkte tåget som vanligt till skolan. Och ni vet där vid Östertälje station så hoppar man ju av och går ner igenom en tunnel.. Så kollade jag upp i taket, vet inte varför det bara blev så. Och gissa vad jag såg? EN STOR FET FUCKING SPINDEL. Asså den va enooorm! Jag ba skriker o typ börjar nästan gråta och Nina blir lika rädd haha. Men inte för spindeln utan för att hon "såg skräcken i mina ögon" och trodde de va nån som skulle anfalla lr nåt. Usch de va hemskt. Och det värsta va ju att den jäveln satt kvar när vi åkte hem. Nina stod och inspektera den medans jag sprang snabbt upp för trappan. Hua ligen asså!

Jahapp, inge plugg blev det idag heller. Så jävla dålig självdiciplin så de e inte sant. Tänkte att jag iaf skulle göra klart häftet i engelska som ska va klart imorn. Så Nina kan bli lite glad över mina prestationer i engelska.

Förresten, jag får panik på en sak. Har haft den här datan i snart ett år men vet fortfarande inte hur den där fucking inbyggda webcameran funkar. Blir tokig!

Aja, Hejsvejs!




Förresten igen.. Jag har jag gått o blivit kär i ett par Christian Louboutin klackar.
Kolla dom svarta där uppe, sååååååå underbara! Skulle inte
banga på dom rosa heller. Älskar att han har röd sula på typ alla sin
skor! Mmm, snälla tomten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback