Huvudvärk

Har haft ont i huvudet sen i måndags. Börjar bli lite rädd. Ingen alvedon har vi heller! Suck.

Jag har iaf precis duschat och målat fransk manikyr i brist på annat att göra. Tycker de e skönt o måla naglarna. Som meditation typ. Kanske för att man blir hög av lukten? Haha.

Kollar sammandraget av Filip och Fredriks valvaka eftersom jag bara lyckades hålla mej vaken till klockan tre inatt, och missade det bästa. Hoppas att dom visar Obamas tal. Vill se!
Blev så jäkla glad när jag vaknade idag och såg att Obama hade vunnit. Helt rätt tkr jag! Vem vill ha en knäpp 72 årig gubbe som president lixom? John McCain asså. Nej det va helt rätt att Barack Obama vann tkr jag. Även fast jag inte är superinsatt.

Aja, nu ska jag fortsätta titta. Lär ju inte somna tidigt ikväll. Vaknade trots allt halv två! No good.

Hejsvejs!

USA:s nya president

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback