Hej igen!

Ursäkta mitt tidigare dampinlägg haha. Är bara så sjuuuukt trött! La mej inte förns tre inatt. Fick iaf 4½ timmes sömn. Låg o kolla på massa sjuka program om nåt fängelse i Utah med några va Usa:s farligaste fångar. Blev så fascinerad så jag kunde inte slute kolla. Så jävla sjukt!
Men kom iaf upp till skolan. Hade teckenspråksprov första lektionen. Gick jätte bra! Vi fick meningar som vi skulle teckna. Inte alls svårt. Sen va de dom andra tråklektionerna. Jag, Cilla o Nina gick tidigare från samhälle för vi skulle till Vege o snacka med barnen. Allt där gick bra oxå! Skrev loggbok nyss. Höll på att glömma det!

Börjar känna lite smått panikartade känslor över allt som överöser en i skolan. Vi har:
-Sämhällsuppgift om samhällsekonomi
-Bokpresentation i Eng B
-Den viktigaste uppgiften i Eng B, Social Studies. Skriva en uppsats på typ 8 sidor+redovisa för klassen
-Nationella i Eng B på torsdag
-Två prov på onsdag, Organisation&Ledarskap och Arbetsmiljö&Säkerhet
-Skriva en skräcknovell i Svenska B
-Prov i Förskola, skola och fritidshem
-Läsa ut två böcker, en engelsk och en svensk

Det var allt tror jag. Har säkert glömt nånting! Jag kan säga en sak att jag har inte börjat med nåt av de här. Eller jo, har börjat läsa engelska boken. Kan man typ anställa nån plugghäst som bara kan göra allting åt mej? Jag betalar bra.. Eller inte haha!
Nee, men pratade med lillesyster Vilma idag o hon tyckte de va så jobbigt att hon fick läxor (läsa en sida i LasseMajas detektivbyrå) och hon går bara i ettan. Jag bara kollade på henne o kände hur SYND jag tkr om henne. Vänta bara säger jag! Usch usch.. Men allt e väl inte dåligt med skolan. Har ju en miljon bra minnen från skolan oxå. Men just de där med läxor. Usch asså!

Nej, slutpratat om läxor. Snart börjar Färjan och då får man skratta åt alla fylletanter o fyllegubbar. Sen klockan tio är det ju Prison Break. Då ere bara drömma sig bort!

Hejdååååå!

Kommentarer
Postat av: Elina

aa asså aa vilma vänta baraaa, haha:D lillfisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback