Haha sicken kväll

Jag vet inte vart jag ska börja haha. Börjar bara garva när jag tänker på gårdagen. Den va rätt sjuk!

Började iaf förandet i lägenheten. Börjar känna mej hemma där nu höhö! Malin, Tessan, Alex o Lars kom. Drack lite o så.. Sen drog boysen lite tidigare för vi va så sega. Men vi kom vi med! Drog till Olearys. Träffade några härliga norrläningar på vägen haha.

Rätt tomt på Olaerys. Men det blir vad man gör det till. Första drinken jag beställde lyckades jag spilla ut över hela bordet. Då kom vakten o dryga sej. Aja sket i honom o hade kul! Alex fick en öl i födelsedagspresent av mej o Malin. Snälla vi eee haha!
Maria och Malin drog tidigare. Massa ledsen :(! Alex o co drog till CP. Orkade inte dra dit. Inte min typ av ställe! Jag o Tessan fortsatte iaf på Olles. Träffade norrläningarna och hängde med dom. Hahaha asså skönaste! Bjussade på shotar o cider o grejer. Dansade och hade kul hahaha! När de stängde chillade vi lite utanför, sen drog vi till Kringlankiorren för dom skulle käka. Sen ba drog dom o hoppa in i en taxi. Jag skällde ut dom på telefon haha!

Jag o Tessan vandrade iaf mot lägenheten. Precis utanför träffade vi på ett härligt gäng haha. Så de blev "efterfest" hos dom. Dom bodde i samma hus som Linda.  Så där blev vi kvar till klockan va typ sju? haha.. Sötaste hunden fanns de där oxå. Asså jag dooooog ville äta! Jag blev käääär.
Jag o Tessan deckade iaf hemma. Vaknade av ett sms "trött idag haha".. Så jag gick upp o kolla om Tessan va vaken. Men hon va inte där :o! Antar att hon hade dragit hem haha.
Låg o degade och sen kom mamma o hämta mej och nu e jag hemma. Känner att jag har lite ångest för jag lämnade ut mitt nr till lite väl många igår haha. Men jag tror jag kanske sa rätt nr en gång haha! Kan ju inte mitt nr.

Idag ska jag nog va hemma. Kanske åker till Lindas lägenhet sen och chillipillar. Får se.. Vill inte höra alla glada partymänniskor utanför. Blir bara avis!

Aja, de va allt för mej!

Kram på er!


Bild från kvällen, innan det spåra ut haha!

Kommentarer
Postat av: Elinaa

crezziiicrezziii kväller:D, de är så de ska varaa

Postat av: Therese

haha.. snygg bild ! nooot

2008-11-01 @ 16:34:40
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback