En riktig tupplur

Idag när klockan ringde 6.15va min tanke ( som alltid) DÖDA MEJ! Klarade iaf men fram till skolan men va seg som jag vet inte vad. Svenska första lektionen. Sen prov i Psykosocialt arbete, gick helt okej. Fick kramp av o skriva allting bara! 6½ sida blev det. Men vet inte riktigt vad jag skrev haha. Blev så stressad.
Sen vare lurre. STRÖMMING! Allvarligt. Jag spydde typ. Aa, men sen hade vi Arbetsmiljö&Säkerhet och slutade halv två.

När jag kom hem åt jag mellis.. Huhu! Läste ut sista sidorna i min Engelska bok. Sen skulle jag bara ta en liten nap. Och då va klockan tre. Vet ni när jag vakna? För en kvart sen. Hahaha! Vadå död.se. Lycka till o somna ikväll. Jaja, men det va otroooooooooooligt skönt iaf.
Nu ska jag försöka göra klart engelskan. Alltid den där jävla engelskan. Men vet ni? Vi har typ nånting stort o göra i VARJE ämne. Tror ni jag e glad?.....Helt sjukt!

Hejsvejs!


Såhär trött var jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback