Cecilia Jonsson

Cilla...pluggar... sier:

hallo sexy ass nr 2, you know who has the sexASSt of them all

Cilla...pluggar... sier:

haha oh noo siwan inspire me

Cilla...pluggar... sier:

cant stop

Cilla...pluggar... sier:

ohh noo

Cilla...pluggar... sier:

I are babon your facking babkek

Cilla...pluggar... sier:

are you there my sexy mutt prutt

Cilla...pluggar... sier:

okay I leave you alone your facking fuck fuckelifuck

Cilla...pluggar... sier:

ahhhgrrr

Cilla...pluggar... sier:

I are (babon) cp stooord I know

Haha den kvinnan asså. Vi är sån perfect match! Tänk att vi gick tre år i samma skola utan att ens prata med varandra. Men nu i gymnasiet kom bomben haha. Du är så bäst!


We got the sweetest asses in the world! Hahaha


Kommentarer
Postat av: maria

hahah asså serrii kolla cills min, haha sööt!

Postat av: Therese

kolla johannas tunga ist.. yummie !! :D

2008-11-13 @ 19:11:46
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Cilla

HAHA oh noo du bara publicerar mina fina damp atacks, nu får jag kanske skämmas...lr nee vadå e väl en helt vanligt konversation, lr jag mena monolog:D haha Du e oxå bäst, vad våra skolan utan vårt "bäver" haha, skit tråkigt skulle jag gissa! <3

2008-11-13 @ 23:14:07
Postat av: Johanna

Tessan:Haha jaa värsta slemfisktungan jag har!

Cilla: Hahaha jaaaa men jag dog ju när jag läste hahah. Stoooooord du är asså! Skoja inte skulle ju dö av tråkhet utan våra cpattacker i skolan.. Haha <3

2008-11-14 @ 00:22:32
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback