Åh...

Jahapp då va man hemma. Idag va det en skön dag i skolan!
Klockan elva hade vi "gympa".. Va inte med hade lite ont i ryggen haha. Neee men aa vi hade typ ändå ingen gympa för alla va tvungna gå tidigare för vi skulle hinna äta innan högskolemässan.
Jag,Cilla och Nina åkte med Maria i valbilen till mässan. Poppade gärnet as usual haha!
Va på mässan i typ 2 timmar. Kollade runt lite. Spanade mest hunks men hittade ingen haha.. Efter mässan så kom jag med de briljanta förslaget o ta en Nancys. Så det gjorde vi och vi satt där o snacka till kl va fem.. De e skönt o prata. Det är mysigt o sitta på ett fik o bara prata prata prata.
Sen tog vi bussen hem. Eller jag o Cilla missade precis våra bussar så vi gick en runda inne på kringlan. Vi kom på värsta framtidsplanerna. Hahaha! Fett bra asså. Säger bara barskola, fiskrensning, Norge, parta gärnet! Ser ni sammanhanget haha? Jag e lätt på asså.. Ska kolla google nu på en gång. Du bangar inte va Cilla? Vi skulle ju bilda nya Wisteria Lane hahaha...

Nej men när jag kom hem hade vi lite besök. Fia, Affe o Ebba va här. Myste med den där lilla skitungen Alfons. Han har börjat prata lite nu. Kan säga traktor, lampa, ajabaja, bajs o lite sånt :D! Mihihih.. Sa till Fia att jag villa vara barnvakt åt dom nångång har fan inte vart de.
Kom iaf precis hem från att ha skjutsas hem dom. Eller mamma skjutsade ju men jag joinade såklart.

Så nu sitter jag här o har typ damp. Jag orkar inte sitta här i mitt äckliga rum helt jävla själv. Inge jävla godis lr nåt har jag heller. Orkar verkligen inte me de här fucking huset längre. Vill bara flytta hemmifrån.

Nej men jag ska väl deppa ner mej o glo på IDOL. Vilken fredag....................

Kommentarer
Postat av: Cilla

Klart jag inte bangar! Asså bästa året de kmr bli, leka lite innan allvaret sätter igång:D o sen e de ju början för vårt liv som sexiga hemmafruar:D Välkommen in i klubben jag sitter o pluggar o kollar på Idol...vilken fredag...woohooo! Vi får väl drömma om Norge så känns de bättre:D

O du om du ska va barnvakt till Affe let me know;) haha

2008-11-21 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback