You're just a drop in the ocean

Äntligen funkar bloggen. Den har inte funkat på hela kvällen!
Idag så var det ju första dagen i skolan efter våran praktik. Kändes ju både bra och dåligt. Skönt o träffa alla som vanligt igen. Men tråkigt o inte träffa alla underbara barn :(.
Men jag ska hälsa på. Kanske redan i veckan :D!
Men dagen va rätt seg. Men när klockan tillslut blev halv tre så fick vi sluta. De va skönt! Mamma kom o hämta mej vid centralen sen så kirrade vi lite grejer o sådär. 
Sen åkte jag hem, käka macka o sånt där. Sen var det dags för Friskis igen. Tog det jobbigaste passet idag. Och jag hade så sjuuuuuuuukt ont i mina vader för att vi skippade stretchingen igår. Shit! Gjorde så jävla ont..
Efter träningen va man helt slut. Och det märktes på oss på vägen hem hahaha.. Asså fan va störda man kan va! Blir fan rädd ibland. Jaja, fick träna magmusklerna lite extra efter allt garvande haha.
När jag kom hem käkade jag, sen hoppade jag in i duschen. Sen kollade jag nyss på High Chaparall som äntligen har börjat igen efter flera år.
Och nu sitter jag här o gör nada. Elina lämnade mej på msn för sin säng haha.. Så jag ska väl kolla på "My name is Earl" och sen sussa. Är rätt trött faktiskt...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah jaa men vi är ju så söta på cyklarna..:P, men ja var ju tröttiiiis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback