torsdag

Jahapp.. Gjorde bara två uppgifter i samhälle! Orkade inte mer haha. Sen så kom Fia o Alfons o co o störde mej hela tiden. Så jag skyller på dom!
Har varit ute lite o spelat fuuutboll med ungarna. Haha! De e lite småkyligt när de blåser men annars är de rätt skönt. Sen när jag väl skulle gå in så trampar jag snett med foten igen. Jag bara gick helt rakt o trampa snett. Jävla fittcphor fot asså. Så jävla ont göre! Så nu sitter jag me en svullen o blå fot... IGEN! När ska den bli hel undrar jag.
Jaja.. Mamma o dom åkte o handla men jag orkade inte följa med. Sitter i rummet o deppar istället! Dom skulle antagligen grilla här hemma. Så de bli kyckling idag igen. Men jag klagar inte :)!
Men hare bra korvar.

Puss


Förresten.. Nån som e sugen på utgång på fredag?
Jag fick ju aldrig min partykväll igår.


Kommentarer
Postat av: Elina

jag är inte så rikis eller nått;O möddan

2008-05-01 @ 23:47:07
Postat av: Therese

hallå. vad är det för jävla uppgifter i samhälle som alla ska göra :S?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback