Så var det helg igen..

Då var dessa projektdagar över. Torsdagen och fredagen bestod av bara projektsnack.
I torsdags fick vi även ett uppdrag. Vi skulle göra ett mini-projekt på 24 h.  Uppdraget var att marknadsföra BF.
Jag, Cilla och Nina slog våra kloka ambassadör huven ihop o spåna på lite saker.. Haha!
Vi kom fram till att vi skulle baka muffins till några klasser i skolan. Och så skulle vi gå runt o dela ut lite till lärare och andra elever på skolan.
Det gick super bra och alla BF-muffins gick åt. Skit kul va det :)! Asså min redovisningsskräck börjar gå bort. Eller aa! Blir ju fortfarande nervös. Men inte alls som det var förut. Då kunde jag typ spy o börja gråta! Men nu, nu känns det mkt bättre. Iaf i grupp! Ensam har jag inte redovisat ännu. Men det lär ju komma i trean. Mamma mia!
Men iaf, nästa termin ere bara o köra hårt med projektarbetet. Ska bli superkul! Har redan några idéer  o så. Vi får se vad det blir :)!

Va hemma runt halv fyra och va sjukt seg. Så gissa vad jag gjorde :D? La mej i sängen o sooooov. De va så skönt! Men drömde lite läskiga drömmar. Klockan halv sju vaknade jag av att Elin ringde på mobilen. Hann inte svara, men tack för väckningen iaf :)!
Snacka med Elina för ett tag sen o hon kmr hit snart hihi :). Länge sen vi bara umgicks o snacka typ! Men vi ser vad vi gör. Kanske bara kollar på film eller nåt. Who knows?
Nej, ska kolla om jag får någon mat i det här huset. Är aphungrig!

Trevlig helg sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi jaa vi snagga o kolla snugga bilder bara:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback