RESOR

Idag i skolan snackade vi om resor. Alla e så sjukt sugna på att åka utomlands.
Men en sak jag vet säkert är att jag SKA åka till Turkiet i sommar. Jag SKA! Om jag så ska ställa mej o hora på Sthlms gator för att få ihop pengar.
Det är så sjukt underbart härligt. Och dom där två veckorna jag o Elina tillbringade i den ljuvliga staden Alanya, va dom bästa två veckorna i mitt liv haha. Man blir så lycklig och man mår så bra! Sol, bad, sova o dansa. Kan det bli mer perfekt?
Jag lider verkligen med er som aldrig varit utomlands. Ni missar något underbart!

Bjussar på några bilder från Turkiet. Bara för att fresta er lite mer ;D!


På flyget påväg till härliga Turkiet!

image219


Underbara Robin Hood

image220


LAMBADA <3<3<3

image221


Redo för en partykväll!

image222


En Tequila Sunrise i hettan. Kan det bli bättre?

image223


Men ja, jag vet att jag e snygg. HAHA!

image225

Bästa resekamraten man kan ha!

image226


Eeh ja det var svettigt att dansa 4 timmar i sträck haha!

image227


Åh, stekas i solen är underbart

image228


Sista kvällen :(

image231


På flygplatsen. Hejdå Alanya :(

image232


Det blidde många bilder. Men ja, det var en SNOPPHÄRLIG resa. Ni förstår inte! Och den i sommar ska bli minst lika härlig.

Nu ska jag tvätta bort sminket och kolla på TV.

Hej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG MED hihihihihi......=) ABRIIIIIIIIIIIIIIIII vi tigger pengar av pappa....

2008-05-20 @ 22:31:41
Postat av: Elina

hihi jaaa asså de var verkligen dom bästa och ska bli det i summer oxåååå!!!!, asås shit de ser ut som ja har typ en sjukdom i ansiktet för ja brände mej så jävla mkt sista dagen:D hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback