Önsketänkande

Alltså finns det verkligen någon för alla? Kommer man hitta sin soulmate någongång?
Just nu känns ju det väldigt overkligt. Men det tar väl den tid det tar. Inget man ska tvinga fram. Men man börjar ju tvivla..


Jag känner mej på någorlunda bättre humör. Jag har kollat igenom gamla videosar som Elina skickade igår. Vi spelar in våran älsklingsreklam. Haha! Störda.

"Vart är du påväg nånstans?"
"Magaluf"
"Nej mannen, värsta svennestället. Helt dåligt"
"Nej, jag skoja. Jamaaaicaaaa!"

Det är typ AMF's reklam. Ni vet när man "träffar sig själv i framtiden". Haha våran favorit reklam förut!


Fan vad jag vill vara 8 år igen. Man bara är då lixom. Behöver inte tänka på nåt. Veckans höjdpunkt var när man fick sin veckopeng och gick o köpte godis på macken. Man var ute hela dagarna och lekte och blev sådär härligt smutsig som bara barn kan bli. Man sov över hos varandra och lekte med Barbies och My little pony hela kvällarna.
Allt var så problemfritt då. Nu är allt jobbigt och komplicerat. Men måste det verkligen vara så?
Nej, ska väl ta o lägga mej i sängen så man slipper alla jobbiga tankar.

God natt på er!

image218

Haha våra kvällar i radhuset kmr jag alltid minnas!
(Checka in min tandställning;D)


Kommentarer
Postat av: Elinae

hihi ååh när vi alltid sprang till macken barfota:(, o vårsa snygga toppar o trosor på gatan:D. hahah ååh bästa reklamen, men man får ju ångest när man kollar dom hahah:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback