Oj,oj,oj

Shit vilka dagar det här har varit. Eller aa, igår iaf!

Gårdagen började med att jag tog tolv tåget med Cilla o Nina till skolan. Vi hade våra snygga blaffa väskor med oss!
I skolan satt alla ute på gräsmattan o chilla tills de va dags för alla o samlas.
Sen tog vi tåg och sen bussen ut till Enhörna. Och där började vandringen! Shit va jobbigt det va. Min väska vägde ton o de va gassande sol.
Vi hade några stop på vägen för att vila o sådär! Och efter 3 timmar va vi framme vid vårat sovställe..

Vi började fixa mat o sådär. Gick ju inte helt lyckat haha. Marken började brinna och min mat blev trashad haha! Men de löste sej.
Sen efter vi hade ätit satt vi bara o chillade o käkade kladdkaka o sådär.  Fett mysigt va det!
Jag, Cilla och Nina valde att sova under bar himmel.
Hela klassen satt runt brasan till typ 12-1.. De va jätte mysigt och träääävligt! Haha.

Sen när det väl va dags för oss o sova så gick de verkligen inte o somna. Asså jag låg vaken o bara glodde upp på alla stjärnor, medans Nina o Cilla låg o snarka brevid mej haha.
Men efter typ en halv timme-45 minuter hör jag att Nina börjar röra på sej. Så kollar jag upp o så ser jag att hon sitter upp.
Hon frös så mkt så hon kunde inte sova. Så kl halv fyra började vi traska runt lite där i "lägret" haha. Satt lite vid bryggan o käka chirre o kollade på dimman.. De va mysigt!
När kl va typ fem hade vi tröttnat. Vi orkade inte va kvar! Så vi väckte Cilla o så gick vi o fråga Anna-Zara ifall vi fick ta en tidigare buss hem för vi frös som grisar o hade typ inte sovit nåt. Och det fick vi!
Så vi gick en lång o jobbig väg tillbaka till bussen. På centralen kom mamma o hämta mej o jag höll på o dö. JAg va så sjukt trött!
Så det första jag gjorde när jag kom hem va o lägga mej ute i vår "solsäng" o sov i bikini så jag kunde få lite färg höhö. Det va fett skönt! Så från kl nio, till nu har jag legat där ute o pressat. Asså jag har inte sovit hela tiden haha. Bara nån timme!

Men nu tyckte jag det va nog så jag satte mej här istället. Tänkte börja ta tag i min läxhög som bara växer o växer..
Försöker även få tag o Elina muttan som itne vill svara på msn. Vill ju se hennes tänder hihihi:D!

Nej, plugg vare!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Elina

mihihiih nu har du sätt mina tandisar, ojojo de låter som en riktig mööösig kvälle/natt:D

2008-05-28 @ 16:08:53
Postat av: syster elin

Hahahah....ihhhh fifan låter kul ju =)

2008-05-28 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback