Just follow the rythm

Denna dag har varit lite si och så.. Fick lite dampryck under dan. Men efter samtal med bästaste vännet Elina så blev allt bättre. Vi dampade tillsammans och så blir allt bra helt plötsligt :). Du är bra du Elena :D!

Men jag har faktistk varit rätt produktiv idag oxå. Har gjort klart min APU-uppgift i Hälsopedagogik och i Natur&Friluftsliv (bara handledarens komentar som fattas). Så nu ere bar Gunnis uppgifter kvar. Men favvis som man är så kan man väl chilla lite med dom.. Haha eller inte!

Och vet ni, jag har kommit på en brilliant idé. Va inne på msn och så informerade min kära syster mej om att hon ska tatuera sig igen, för typ femtielfte gången. Och då blev jag sur o sa att jag vill oxå. Då sa hon att jag skulle hänka på henne när hon skulle dit. Hon tatuerar ju sig hos Tess (hennes kompis) så hon får lite bättre pris o sådär. Så jag ska visa henne tatueringen som jag har tänkt o se hur mkt den skulle kosta osv. Jag och Elina tänkte skriva "Adamo amicus" som betyder älskvärd vän på latin. Vi ska ha den på handleden. Så jag tänkte att det skulle bli hennes studentpresent eftersom det är lite ont om pengar nu i studenttider så passar det ju perfekt. Så ska se ungefär hur mkt den kostar. Går allt enligt planerna blir det en till tattoo wiiiie :D!
Enda problemet nu är typ att Elina måste våga hahaha. Men fan, nu måste du ställa upp, hur mycket är våran vänskap värd? Haha, nee men fan nu kör vi Metin!

Puss i rumpen

image213

Alltid Ibo&Metin

image214

Nygjord tattooo :)


Kommentarer
Postat av: Elina

hahah men din merna, ja e en mesman:D, tänk dej smärtan:O:O???? handleden lissom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback