Jag MÅSTE plugga!

Men varför gör jag inte det? Iiiih.. Blir tokig. Varför kan jag inte bara ta tag i allting o göra klart det. Ska det va så jävla svårt?

Jaja, vanlig skoldag idag. Hade sovmorgon till 9.10 o när jag står o väntar på bussen skickar Nina sms att hon inte kmr till skolan idag. Så jag fick åka tåg själv. De va inge kul ju :(!
Sen hade vi Newman. Gjorde ingeting! Fick en äcklig bajsuppgift som vi måste göra. Sen hade vi lurre. Åt äcklig slemsallad.
Efter lurren och letande efter Nonstop marabou så hade vi klassråd. Vi bestämde vad vi skulle göra på klassens dag. Våran klass har ju sån gemenskap så det är alltid så roligt när vi ska göra något sånt här.. NOOT!
Men iaf, de blir typ Fem-kamp o brännboll och sen käka pizza haha. Gunnis tjata om sin jävla pizza hela lektionen.
Sen hade vi Laila. Gjorde hälsokontraktet o sen inte mkt mer. Började med sex o samlevnad oxå. Kolla på film! Aahgrr.. Haha!
Sista lektionen var Gunnis. Vi typ repeterade allt för 34903 ggn. Men det gick snabbt! Slutade typ halv tre o vi hann preciiis med kvart i tåget. Så jag va hemme runt kvart över tre.
Käkade och sådär. Sen hade jag planerat att plugga. Men när jag väl satte mej här i soffan kände jag hur äckligt trött jag va. Och jag vet att jag inte kan plugga om jag e trött. Så jag tänkte att jag skulle vila en timme. Som istället blev 2½ timme. Ååååh, så inte bra! Och inge plugg blev det heller.
Kanske ska börja lite smått nu. Uppgifterna har bara ökat o ökat den här veckan. GE MEJ SOMMARLOV NUUUU!

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback