"Herman, är det din kille eller?"

Började tänka på den där komentaren idag i skolan när barnen vill se min tatuering o försökte läsa vad det stod. Jag börjar alltid garva när jag tänker på de. De va en svensk kille i turkiet som frågade det. Det står ju hermanas.. Men ja, de kan ju lätt förväxlas med Herman hahahaha. Jag dör!

Igår somnade jag sjukt tidigt.. Iaf för att vara jag! Jag somnade typ elva :o.. Höhö! Va helt sjukt trött och kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Såg bara Myggan lite halft så måste kolla på webTV sen. Måste ju se sista avsnittet lixom.
Och idag ringde klockan HALV SEX! Ni förstår inte hur trött jag va. Även fast jag gick o la mej någorlunda tidigt så va jag snopptrött. Men de fanns inget o göra åt. De va bara o pallra sej upp! Sen skjutsade mamma mej när hon åkte till jobbet. Så vid  halv sju va jag i skolan. Satt o chillipillade mest.. Snacka om hur snabbt tiden har gått o lite såntdär. Sen var det frulle!
Sen klockan åtta började fler barn ramla in. Och så var dagen igång som vanligt igen. Och idag var det ju faktiskt trafikdagen i Oxbacksskolan. Så vi pratade mycket om hur viktigt de e o gå där det är övergångställen, och att man alltid ska ha hjälm o aa sånt där trevligt. Sen gick vi på tipspromenad oxå. Lite väl svåra frågor för 6-7 åringar men dom tyckte det va kul. Jag fick sluta vid halv två idag eftersom jag va med o öppna. Så de va skönt!

Åkte hem o käka lite. Sen la jag mej o sov. Jag va tvungen! Skulle svimmat annars. Sen så skulle vi tränat men aa.. De blev som de blev. Så istället gjorde jag mina Gunnis APU-uppgifter. Lite småkonstiga frågor. Men nu e dom halft klara iaf höhö.
Elin ringde idag oxå från jobbet. Hon jobbar på Dressman för er som inte vet.. Och dom hade halva priset på ALLT i butiken idag. Så de va typ kaos! Och dom behövde folk som kunde jobba. Men som sagt jag va helt slut o pallade verkligen inte o åka till Tumba o stå bland galna turkar som sliter i kläder.

Imorn är det sista dagen på praktiken. Kommer sakna dom massa ju :(! Har köpt glass o lite sånt tills imorn för då ska vi festa haha. Ne men måste ju bjuda på nånting som tack :D!
Imorn direkt på morgonen har dom idrott. Då ska jag köra dansstop med ungarna sen så ska vi lära dom o spela brännboll :). Det ska bli mysigt!
Nej, ska kolla om Scrubs har börjat nu.. Jävla hockey asså!

Adjöken

I want it so much

Kommentarer
Postat av: Elina

hahahah ååååh:D, e hermna din kille elleeeeR:D hahahah

Postat av: Anonym

Hej!

Intreserad av att få vara modell för en dag?
Bli stylad, sminkad och fotad av en mkt professionell fotograf? För 1700 kr.
Då ingår, make up, hårstyling, fotografering i vår fotostudio i olika outfits som du antingen tar med själv eller lånar av oss då vi har ett mkt stort utbud av läckra kläder och skor i alla storlekar + 10 högupplösta bilder på skiva.

Vi utför även studentfotograferingar i vår studio
under hela maj och juni. för 800 kr,( 1100 om man vill bli sminkad av oss) då får man 10 högupplösta bilder + en utskriven förstoring

Jätterolig grej att ha och få ha upplevt.
Till skillnad från andra " modell för en dag" studios, så ger vi all vår tid och uppmärksamhet till modellen. och håller på ett par timmar istället för på andra ställen där modellen bara har en halvtimme på sig och priserna är mkt högre.

Låter det intresant? eller känner du någon som skulle vilja vara modell för en dag?

Kontakta mig, Linda, [email protected] för mer information och tidsbokning

2008-05-09 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback