dags för duschen

Så var denna dag över då. Eller ja! Snart iaf..
Har varit en vanlig tisdag idag. Hade praktik.. Utförde min ledaruppgift som gick jätte bra :)! Sen fortsatte dagen som vanligt och jag slutade 15. Hann snacka lite me Cillepille oxå hihi :)..
När jag kom hem bestämde jag mej för att jag INTE skulle sova för att jag skulle kunna somna någorlunda tidigt idag. Men när jag väl la mej i soffan så gick de inte o hålla ögonen öppna. Så jag sov en stund! 1½ timme tror jag..
Sen kom Vilma o dom hem o jag gav henne min present. Ett par korta jeansshorts och en vit "blus" till :). Hon blidde glad! Sen så kom lite folk.. Så fikade vi lite o sådär. Missade Ugly betty.. Får kolla reprisen! Men desperate missade jag inte. Det va sjuuuukt spännande idag. Och jag grät i slutet :(! Usch..
Jaja, nu ska jag snart hoppa in i duschen. Skönt nu när vi har renoverat badrummet här uppe så man slipper gå ner i den där iskalla källaren o duscha.
Imorn är det praktik igen :). Dom har musik direkt på morgonen o de e kul:D! Kan ju alla låtar som dom sjunger haha. Kmr ihåg dom från min tid där haha.. Va ju med i kören o grejer.
Ne nu ere duschen som gäller.

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback