Bröllopsfeber

Jahapp. Fia ringde för någon timme sen och sa att hon har fått hem sin klänning. Och hon behövde hjälp med att prova den och Mattias får ju inte hjälpa till. Så dom åkte hit och så hjälpte jag henne o prova den.
Den va SUPER fin! Den satt perfekt och den var verkligen jätte jätte fin. Hon kmr va som en prinsessa på bröllopsdagen :D.

Nu sitter jag o kollar på TV o dricker päronsoda höhö. Har det bajstråkigt! Skulle ju va bra om jag tog tag i min läxhög. Men det lär ju inte bli så!

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Elina

åååh, den e säkert superduper finiiiig:D

Postat av: fia

hihihihihi mattias är så nyfiken på klänningen....tack så mycket för hjälpen...hihiihi tur att jag kom i den till slut hihihi

2008-05-22 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback