Bättre än förväntat

Ja, igår var det ju utgån som gällde. Vid sju skjutsade Elin o Magnus mej o Elina till Mariaaa. Och så började vi föra o lite sådär. Sen kvart över nio så tog vi burren ner på stan. Maria tog ut lite cääääsh och vi tog en kisspaus i parkeringshuset (HAHA).
Sen begav vi oss mot Stanleys. Köpte lite cider o sådär sen satte vi oss på uteserveringen o cillipillade lite. Efter några cider så va man ju lagom rund om fötterna så då var de dansgolvet som gällde. Och oj vad vi dansade! Såg ju några ansikten man kände igen haha. Maria lämnade oss vid halv två tiden :(! Hon var för trött..
Så då var de bara jag o Elin kvar. Så vi sprang in på dansgolvet o shaka sista halv timmen haha. Men tiden gick snoppsnabbt o sen stängde dom. Så då gick vi till kringlan kiorren o köpte pommes. Ovanligt äckliga va dom! Eller så va de vi som inte va hungriga haha. Träffade lite folkisar. Kändes som hela södertäljes lationsar va där haha..
Elina o jag står o asgarvar åååt.. Ja ingeting! Så kmr en skittrevlig tjej (från chile ofc ;D) fram o frågar va som e så roligt. Elina svarar "hamburgare". Haha asså jag kissa av garv! Ne men vi snackelisnacka lite me henne o hennes vänner. Sen drog dom. Och vi följde med på efterfest på dalgatan höhö. Dansa sej lite o aa de va ju trevligt haha...
Vid fem (?) tog jag, Elina o örebroaren nattburren hem. Somande som en stock och vaknade vid tolv idag.
Kunde verkligen inte sova längre! Mina planer för dagen e o bara ligga o dega haha.. Skulle verkligen behöva göra mina APU uppgifter o samhällsskiten o blöööö allting bara hoppar på mej haha. Jaja, får skylla mej själv..
Ikväll ska jag o Elina iaf basta o bubbla i puuulen här hemma hos mejus :). Mysigt! Måste snacka om kvällen oxå hahaha.. Jisses!
Ne men helgen vart bättre än förväntat faktiskt :)!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi ja de va super musit:D, åh va skönt i bubblis sen:D

Postat av: maria

haha piss pausen !
Kvinnorna med niagrafallet i sig HAHA :P

2008-05-04 @ 18:53:05
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback