And it hurts with every heartbeat

Freeeedag idag då. Klockan ringde 6.15 imorse och jag vill gå o dö. Det enda jag tänkte på var när jag skulle komma hem o få lägga mej i sängen igen o sova...
Men jag kom iväg till skolan iaf.
Första lektionen var Hälsopedagogik. Hade ju inge böcker eftersom jag, smartot själv, loosade dom någonstans på stan igår. Men det funkade finfint iaf!
Efter det vare Cameltoen. Vi hade genomgång av nationella provet (ett år kvar tills vi ska göra det lixom?).. Hon vill väl vara ute i god tid. Eller så har hon inget annat o hitta på till oss. Jag tror det sistnämnda!
Men iaf.. Satt mest o gjorde ingeting haha. Som vanligt!
Sen vare äntligen dags för våran redovisning om Pershagen på Gunnis lektion. Den gick superbra! Jag känner att jag har blivit bättre på de där med redovisningar. I grundskolan fick jag typ spyattacker varje gång vi hade redovisningar.. Även fast de va i grupp! Men nu känns de ingeting alls. Blir inte ens nervös lixom.. Höhö! Men när man står där SJÄLV.. Då ere en helt annan sak.
Jaja, nog snackat om det. I slutet av lektionen berättade Gunnis en "tråkig" nyhet. Vi skulle haft vikarie på idrotten. Men han kom aldrig. Så vi fick sluta moahah:D! Så vi gick o käka o se åkte vi hemmåt.

Va hemma kl halv ett. Och gissa vad jag gjorde :D? Gick o sov hahaha.. Sov till fyra :P! Låg typ i koma. Helt sjukt. Men skönt var det! Smsade Elina när jag vakna o fråga hur det gick på jobbintervjun o sådär. Sen bestämde vi oss för att ta en vända på stan, så jag kunde leta upp mina skolböcker.
Vi gick först till Wedins. Så frågade jag om dom hade fått in nå skolböcker. Hon ba "neee".. Fan tänkte jag.. Sen så kolla hon under disken o så var dom där. Sicken lättnad! Men smart tant o säga nej innan hon ens hade kollat. Pucko! Men jag fick dom iaf.
Sen vart vi sjukt partysugna. Som alltid i sista sekunden (eller sista prutten som Linda sa) haha.. Efter många om o men så blidde det ingeting. Blev en hemmakväll med lillesyrran istället.
Vi har kollat Talang, och Berg flyttar in och så har vi svullat massa godis. Så nu är vi "mätt som en fläskkomplett" som Vilma säger hahaha.
Hon gick faktist in till sin far nu (mamma jobbar natt) och skulle prova sova. Hon hatar när Jocke somnar före henne så hon skulle komma in hit om han hann somna. Så får hon sova här!
Sitter o småkollar på hockeyn nu. Fan om inte Sverige vinner asså. 1-0 till Kanada redan. Ollon oxå!
Nej, skriver massa strunt nu bara. 
Förresten, imorn blir det utgång för er som är intresserade. Och på söndag blir det förhoppningsvis teater. Hoppas, hoppas, hoppas...

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag vill på teatern jag vill på teatern jag vill på teatern jag vill på teatern jag vill på teatern jag vill på teatern jag vill på teatern!!! och utgång blir det ingenting för mig, no money!! :(
dumma

Postat av: Elina

möttmöttmöttmött hihi aa utgång blire allt:P.. mihi sverige förlorade:D

2008-05-17 @ 15:00:36
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback