Åh,åh va de är skönt o va naken

Alltså jag e inte naken. Men kom inte på nån rubrik, så jag tänkte att den passar väl bra.. Eller nåt!

Jaja, idag är det onsdag. Varit i skolan som vanligt. Allt va lika segt som vanligt hööhöö!
Tåg tåget hem vid kvart i tre tror jag. Det blev en traumatisk färd på tåget. Jag o Cilla såg våran "Louie", och han hade rakat av sej sitt hår o det såg ut som han var pestsmittad på huvet. Asså jag skojar inte jag spydde nästan. Och de blev inte bättre när vi hoppade av tåget o ser hans American fettonacke. IUUUUUUUUUUUUUU! Haha... De e bara Cilla som förstår hur äcklig den faktist va.
Mamma kom o hämta mej på centralen o så åkte vi hemmåt. Käka en panpizza och vid fyra däcka jag i soffan.
Sov till sex. Sen åkte jag, mamma o Vilma till donken o käka. Aslänge sen jag käka där. De blidde ingen träning idag. Pallade inte!! Käkade donken istället hahaha.. Bra där!
Nu sitter jag o "kollar" på Frusna män söker kärlek. Så töntigt program. En Nyman kopia är med där oxå... Iuuuuuu!
Ne nu känner jag att jag bara sitter o skriver massa strunt.
Ska nog hoppa in i duschen. Och ja, då stämmer ju faktist rubriken lite.. Aaahhgrr! Hahahahaha

Puss i fisan

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha uschaa jånas du är nageeeeen me bibiiiiil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback