Vilka händelserika dagar

Den här helgen har varit helt crazy. Vet inte vart jag ska börja haha! Det blir ett långt inlägg känner jag på mej..

I torsdags va det ju iallafall skolavslutning, och ELINAS STUDENT! Vi hade våran skolavslutning där, sen stod vi i väntade på att treorna skulle komma. Tillslut kom dom o shit va alla va galna haha. FAN! Jag vill oxå. Men de e ju bara ett år kvar nuu.. Bara hålla ut!
Sen träffade jag Elina, o självklart ska jag börja storböla hahaha. Jag e alltid sådär! Men iaf, jag hängde gosedjuret, champagnen och blommorna på henne sen försvann hon haha.
Malin, Tessan och Maria lämnade oss. Så jag, Cilla, Anni och Jennifer traska ner på stan för o kolla på the flaaaakes. Sen när alla kört klart kom Elina o mötte mej, helt neräggad :(. Sen så kom henne  bruuur o hämtade oss sen så åkte vi till hennes mottagning.
Efter det va de hem o fixa sig. Drack lite samtidigt! Tog burren ner på stan, mötte tjejorna o sen vare bara DANSA DANSA DANSA på Olearys. Maria lämnade oss först. Hon skulle ju köra på morgonen, sen efter ett tag så lämnade även Tessan o Malin oss. Så de va bara jag o Cilla kvar... Och Jennifer men hon försvann lite då och då haha!
Men vi dansade med våra offer och hade det så treeevligt så hahaha. Kvällen blev mucho lyckad och mamma kom o hämtade mej på centralen sen :).

fredagen mådde man ju som man förtjänade. Jag o Elina tog en chillrunda på stan o avsluta med Nancys. Det satt som en smäck! Sen vart vi sugna på utgång? Hahaha.. Så ja, vi åkte hem o fixade oss o lalala.. Sen åkte jag till Elina där vi småföra lite. Sen drog vi till Stanleys. Där va de typ dött o musiken SÖG! Och det blev ju inte bättre av att Tixet/Rycket va där. MED SVERIGETRÖJA dessutom.. Hahah usch vilken människa!
Men vi dansa iaf lite o sådär. Sen drog vi när det stängde. Vi gick till kiorren o Elina köpte mat. Vad har hänt med min fyllehunger? Haha jaja. Snacka med Elinas classmate o jag garva som en gris " bubbubiiibuuu"..  Sen kom bästa mammi o hämta oss.

Mådde faktiskt helt okej igår när jag vaknade haha. Klockan ringde ju tolv för jag skulle upp o duscha o greja. Skulle ju på 50-års ferre. Så de va bara in i duschen o på med kläder o smink. Fast i sen-gångs fart haha.
Det va jätte treeeevligt hos Kikki, min moster. Det va hon som fyllde! Käkade god mat o glass o jordgubbar. Vädret kunde ju varit bättre, men men.
Fick ett sms av Elina mitt i kalaset. Kände på mej vad hon ville. Haha hon va sugen på utgång, IGEN! Och jag kände samma sak... Sååå när jag kom hem fixade jag mej snabbt som attan. Sen drog vi till Linda, min syrra, o shotade Raki. Hade inget annat o föra på! Haha fyfaaaaan va starkt de va. Helt sjukt!
Men sen iaf traska vi till Stanleys.  Precis utanför kom jag på att jag glömt min bille. Och jag hade itne pengar till o betala inträde. Så jag ringde mamma o så kom hon o lämna den. BÄSTA MAMMIII!
Vi tog en cider det första vi gjrode när vi kom in. Sen bjussa bartendern på en varsin shot. Så de va bara o tacka o ta emot haha! Shit god va den.
Sen när vi skulle köpa igen, så bjussa han på shotar igen. Och så höll de på hela kvällen hahaha! Men man klagar ju inte.
Vi dansade som grisar o va helt jävla döda. Tiden gick så snabbt. Så helt plötsligt blev klockan två o dom stängde. Vi drog på efterferre i Hovsjö, med människor vi känner inte nå jävla turrar som alla tror haha. Det va fett skönt o jag drack ÖL! ÖÖÖÖL.. Jag dricker ALDRIG öl. Har druckit en klunk öl i hela mitt liv. Men igår, då drack jag det som om det vore saft. En riktig man va jag.
Sen däckade alla o sov till kl tolv. Sen traska jag hemmåt! Somnade i sängen o sov till fem haha.

Nu sitter jag här och gör nada. Här aphungrig men de verkar inte som man får nå mat i de här huset?! Ska nog kolla igeom alla bilder från dessa dagar haha. Det lär ju va endel!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Elina

haha ojoj va ska ja säga om dessa dagar, helt död iallfall:F, BUBUUBIIBUUU

Postat av: johanna

Hahaha eeeeh jaaa! Crazy natt igår säger jag bara.. Hahahaha

2008-06-15 @ 19:42:25
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/
Postat av: maria

haha ÄNTLIGEN du måste ju bli lite man johanna ;)

Då är de ju du och jag som delar på en ölkanna alltså ;)

2008-06-15 @ 20:59:00
URL: http://mariaorre.blogg.se/
Postat av: maria

haha ÄNTLIGEN du måste ju bli lite man johanna ;)

Då är de ju du och jag som delar på en ölkanna alltså ;)

2008-06-15 @ 20:59:16
URL: http://mariaorre.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, jääävlar vilken partydrottning du är!! :P

2008-06-16 @ 15:59:12
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback