"tack för att ni kunde komma o kolla" hahahahaha

Haha jahapp, då vare dags att skriva här igen då...

Igår vaknade jag vid två, storstädade mitt rum eftersom Elina ska bo här i en vecka. Så det kändes som att en storstädning av rummet var behövligt..
Mamma o dom åkte vid sex, och då kom typ Elina. Vi fixade o hade oss. Sen började drickande..
Haha, ja men de va fett kul och som vanligt börjar vi snacka om ALLT! Varför gör alkohol så med en haha..
Jaja, kvart över tio tog vi bussen ner på stan. Lagom runda om fötterna traskade vi till Stanleys.. Börjar ju bli stammisar haha. Oh no!
Det första vi gjorde va o ställa oss i toakön (as usual). Träffade skönaste tanten i kön hahaha.. Hon va från Ecuador och körde Björn Gustafssons "kanon kul" hela tiden.. Haha jag o Elina dog.

Sen dansa vi hela kvällen, Maria och Tessan kom förbi en stund efter Avril konserten. Men dom va inte så pepp höhö! När de stängde drog vi till kringlan kiorren. Käkade mat, snacka med polacker hahaha och så spillde jag ketchup på hela min klänning (eftersom en viss "nalle i de blå huset" sarrade ner hela mina pommes med tre liter ketchup).
Sen kom Elin o Magnus o hämtade oss o körde hem oss... Dom släppte av oss vid busshållsplatsen. O direkt när vi hoppade ut började vi ASGARVA. Asså jag dooooog. Jag har aldrig garvat sådär mkt.  Shit asså! Vet inte ens va vi garva åt..
Men vi kom iaf hem säkert och chillade lite ett tag innan vi däckade i sängen..

Idag vaknade man klockan ÅTTA! Törstig som en jävla ökenråtta.. Drack två stora glas med vatten sen somnade jag om.
Vi vaknade väl runt halv tolv båda två. Mådde ju lite sisådär haha.. Men men!

Allt vi har gjort idag äääär kollat på TVn haha. Kollade på "mannen som kunde tala med hästar" som gick på fyran. Love that movie! Sen har vi garvat ännu mer o kollat igenom bilderna från kvällen hahaha..
För en stund sen käkade vi matis. Det blidde tacos. FETT GOTT! Maria och Malin kom förbi på ett besök. Sorry om vi såg ut som spöken haha.

Nu sitter jag o kollar på TV medans Elina ligger här brevid o snarkar. Så lockande o ta kort o sätta in här. Men så dum ska jag inte va haha.
Men ska väl joina henne o kanske ta en nap jag med höhö.

Puss på er

Lite bilder från kvällen :)









Tack för en cpkul kväll Bibil <3


Kommentarer
Postat av: Elina

höhöhö tack för att ni kunde kommaaaaaa_:D(händerna upp) ne asså shit vilken asg man fick mamma mia säger jag. du innan lördag kommr ja va helt psykoooo

2008-06-30 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback