pluggångest

Idag har det varit en skön o slapp dag. Förutom den där äcklig pluggångesten som ploppar upp då o då när man minst anar det. Det får mej att nästan börja gråta. Allavarligt asså!

Jaja.. Idag hade vi iaf sovmorgon till halv ett. Feting skönt! Sen hade vi bara Gunnis där vi fick arbeta själva. Men jag, Cilla och Nina kirrade femkampen som vi skulle ha senare på dagen. Och vi fick bara en uppgift av Anna-Zara så vi hade ingen lektion.

Klockan halv fyra samlades klassen utanför Östertäljehallen. Först körde vi brännboll.. Sen kl fem kom maten! Sååååå gooooott. Kolgrillen ofcourse :D!
Efter det vare darre för femkampen. Det var kul! Roligaste va ju norsk fylla. Haha! Shit. Bästa va alex när han skulle sparka bollen o så ramlar han. Jag höll på o kissa på mej hahahah!

Vid sju var dagen slut o jag o Cilla tog tåget hemmåt. Va hemma typ kvart i åtta så jag kom precis tajmat till Gossip girl. Asså det där programet har verkligen förbättrats. Så sjukt bra nu tkr jag hihih! Sen vare självklart Desperate.. Säsongsavslutning desutom. Shiiit va spännande de där programet är.

Och gissa om de blev nå plugg idarå? Nooope. Plus att jag fick två nya uppgifter i läxhögen denna dag. Åhååå!
Tror faktistk jag tar en ledig dag imorn för baaara plugg. Jag kmr verkligen inte hinna annars! Ja, så får det bli..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elina

jånas nu äre bara och ta sig i kragen fast de känns förjävligt! annars blir du på barn som jag! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback