och så var man hemma igen...

Igår efter barnpassningen kom mamma o hämta mej runt halv tre.. Kom hem o somna som en stock typ. Va sjukt trött!

Sen idag ringde klockan vid tolv. Hoppade in i duschen för att piggna till. Sen klädde jag på mej o fixa mej! Sen bar det av ner på stan. Kirrade lite bankärenden med mor min! Så nu är allt fixat med underhåll och studiebidrag. Skönt...
Sen mötte jag Elina o vi stod o glodde på alla studenter. Faaaaaan... Ett jävla anusår kvar! Men det är ingeting i jämförelse med dom 11 år man har gått i skolan. Ojojoj..
Träffade Cilla oxåååå hihi. Vi planerade redan vårat flak o våran musik haha. Hej vi tror att vi bestämmer allt! Nej, men fan va kul. Bästa dagen i ens liv!

Efter att vi nästan blivit neräggade av nåt jävla skitflak gick vi till Nancy's o käkade. Dom snålade verkligen med röran idag om ni ville veta. Sen gick vi runt i våran vackra stad o kikade i affärer. Hittade en väska, köpte min efterlängtade bikini, och lite smågrejer. Har egentligen inte pengar men jag orkar inte bryyyyyy mej. Man lever bara en gång, right? Miihihi...

Efter att ha gått i alla affärer satte vi oss vid maren o njöt av kvällssolen. Så sköönt! Satt där i nån timme tror jag. Sen tog vi åtta bussen hem.
Hemma var det grillning som gällde. Men jag va inte så hungrig så jag skippade det. Dom käkade lax, o de e inte riktigt min grej. Men nu börjar jag bli hungrig. Jaja.. Blir väl en macka.

Imorn ska jag upp tidigt, runt tio iaf.. Sen ska jag lägga mej ute o preeeeessa i solen. Ska försöka o inte bränna mej som Tessan. Shit asså! Men de e nog ingen risk eftersom DEN HÄR JÄVLA FITTSOLEN INTE TAR PÅ MEJ. Får ju inte en gnutta färg.
 Sen på kvällen blir det utgång med Elina på Viper Room.. Såååå kul mihihi!

Nej, ska följa med mamma o skjutsa hem Joline. Ha en trevlig torsdagskväll!

Puss


Kommentarer
Postat av: Elina

men de där med äggen tyckte ja var skit skönt:D, jaa de ska bli bajsnice imorn:D vill osså sulaaaaaaaaa, men tar igen på löris

Postat av: Cilla

" Åhh nej de äggar publiken!" haha värsta dramat:D vår stad är riktigt farlig mahaha:D inte nog me att man måste akta sig för alla "hunks" som t.ex. blaffan, nu måste man akta sig för ägg oxå haha:D

2008-06-06 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback