Lyckad kväll :)

Igår var superkul. Massa massa dans haha! Snacka träningsverk i benen jag har nu haha. Shit va crazy mother fuckers vi blev när ALLA SOM INTE DANSAR kom.. Shit!
Ja, men som sagt vi dansa som maniacs och kvällen gick apsnabbt! Sen tog vi tuben till centralen o käka donken. Fyfan va mätt jag blev asså.
Sen fick vi rusha till nattbussen hahaha... Inte lätt när man har stått o dansa flera timmar i sträck i högklackat. Men vi hann med den preciiis mohahah..
Va hemma runt sex. Somna som en stock!

Vaknade halv elva idag. Gick ut o checka vädret (det regnade nämligen igår när jag gick från bussen) och det var inte ett moln på hilmen. Så jag tog min olja och la mej ute o stekte...

Nu sitter jag här nyduschad o redo för att åka ner på stan. Jag o Elina ska in på Nancys o köpa mat sen sätta oss vid maren. Hoppas vi hinner bara innan Nancys stänger höhö..
Efter det ska vi va barnis åt Joline o Liam igen :). Money, money, money..

Nej, ska leta efter nå skor jag kan ha.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

men fan!! ville ju också dansa till den när vi var ute! dumma.. hoppas att ni dansade åt mig med !

Postat av: Elina

hihi jaa de va muucho trevligt:D:D

2008-06-08 @ 15:06:20
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback