Kanske dags att uppdatera!

Kanske dags att skriva här igen.

Dom här dagarna har jag inte gjort nåt speciellt!
Igår va iaf jag plus systrarna uppe i Sthlm o träffade Pappii. Vi skulle snacka om resan som han planerat att bjuda på!
Planerna var att vi skulle åka till Turkiet allihop, nu i sommar. Men efter många om och men, så blev det istället....... THAILAND! Fett skönt. Men då åker vi i december. På juldagen! Och vet ni, pappa bjuder ALLA! Mej, Elin, Fia +barnen, Linda+barnen, Jackline och sig själv. 11 pers asså. TACK BABBAA!!!! Sen ska Mattias och Magnus med oxå! Så allt som allt blir vi 13 pers.
Haha, vi kmr ta upp ett helt flygplan..
Ne, men asså fett skönt! Första ggn jag e utanför Europa i vuxen ålder. Mohahaha!

När jag kom hem från Sthlm så kom Elina efter ett tag. Hon skulle sova här för mamma o dom va på kryssning. Och neverever att jag sover själv. Så hon va så snäll o gjorde mej sällskap!
Vid typ tio kom vi på att vi va sugna på chips o godis. Men inget va ju öppet! Så Magnus o Elin skjutsade oss till Statoil som har öppet jämt, och så shoppade vi lite där haha.
Sen när vi kom hem kollade vi på Lilla Kycklingen o fettade i oss godis..
Det spöregnade ju hela kvällen, så efter vi kollat klart på filmen fick jag o Elina ett ryck, vi ba sprang ut i regnet o dansa o hade oss hahahaha.. Cpn asså! Sen gick vi in, sprang ut när det ÖSTE ner, sen in igen, sen ut... Osv! Haha..
Sen satte vi på bastun o satt där kl tre-fyra på natten. Men de va skönt!
Sen skulle vi kolla på nån läskig film. Hade bara Beck. Så den kollade vi på! Va så jävla trötta så ingen orkade kolla klart. Klockan fem däckade vi i sängen haha..

Vaknade idag kl fyra höhö.. Och Elina gick precis hem! Nu sitter jag här o väntar på mat. Ska väl inte göra nåt speciellt idag.Typ tvn och datan som vanligt haha...

Ciao!




Koh Samui, hit ska jag i December! Moahahaha

Kommentarer
Postat av: Therese

men prutt på dig johanna !!! vill också juU!

Postat av: maria

MEN DIN JEEVLA BAJSUNGGGGEEEEE!!!:O

gahaaa, thailand ohhh mysigt hoppas du får det uuunderbart :D

2008-06-23 @ 17:52:47
URL: http://mariaorre.blogg.se/
Postat av: Elina

mhiihih de va trävlid me lide regndaaans:D

2008-06-23 @ 22:18:33
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback