Invaderad på självaste nationaldagen

Idag ringde klockan tiooo.. Va sjukt seg men jag tvingade mej upp! Gick o la mej ute på baksidan på en gång. Det var redan svetthett, men sååå skönt. Älska sooool!
Hann ligga där i lite mer än 1½ timme innan baksidan blev invaderad. Så då orkade jag inte ligga kvar utan la mej inne i sängen igen o sov. Det var min stekdag det :(!
Men får väl ta igen det imorn... Då hoppas jag på en lugn dag i solen. MÅSTE FÅ FÄRG!

Nu sitter jag här o tänkte börja på Gunnis uppgift. Den e egentligen inte så komplicerad men jag orkar ändå inte ta tag i den. Längtar tills om några timmar då jag ska hoppa in i duschen o sen börja fixa mej för kvällen. Ska bli så skönt o gå ut ikväll. Hoppas på en lyckad kväll :)!

Soliga pussar..

Kommentarer
Postat av: Elina

ja hoppas oxå de blir en braaaa kvällis! man vet aldrig vad som kommer hända hahah(A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback