Imorn smäller det!

ÄNTLIGEN! Dagen är kommen haha. Imorn är det skolavslutning. Ska bli såååå skönt me sommarlov. Det kmr verkligen i rättan tid.

Efter skolavslutningen ska jag på Elinas mottagning. Fett kul ju :)! Dricka lite bål o inte äta smörgåstårta haha. Men de ska bli mucho ruuuligt. Helt sjukt att du tar studenten fan. Vi va ju nyss små töntar som lekte med My litte pony och lyssnade på Markoolio. Ja vad ska man säga? Tiden går sjukt snabbt. Och nästa år är det min tur. LÄNGTAR!

Efter mottagningen ere bar o jalla sig hemmåt o stressa gärnet. Vette fan hur jag ska komma hem! Orkar inte gå, och buss känns så onödigt. O mamma kan inte hämta för hon ska på ferre med jobbet så hon e inte hemma. Jaja, det löser sig väl!
Vet inte hur det blir med förandet innan Olearys. Maria och Tessan ska ju till Malin. Men jag kmr inte hinna ut till Järna tror jag. Så ja, jag får väl sitta här hemma själv o dricka mina cider hahaha.
Sen blire iaf PARTY på slutskivan. Säger bara watch out för oss haha!

Kraam


Kommentarer
Postat av: Elina

jaa topp o truuusuuuur bree;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback