bajs, bajs, bajs

Jag har fortfarande inte gjort klart Gunillas arbete. Asså jag ger fan upp! Jag e så äckligt skoltrött nu så de finns inte. Kan de där jäkla sommarlovet komma nu.
Dom här tre dagarna som är kvar skulle inte vara ett dugg jobbiga om man inte hade massa läxor. Alla dom uppgifterna jag har kvar fick vi typ förra veckan. Varför ger man uppgifter så nära inpå sommarlovet för? Lärarna borde fan veta hur äckligt trött man är o verkligen inte orkar. Men nej, de e ju alla lärare de ä synd om som måste rätta prov hit och dit. Sug ballefjong säger jag!!

Kollade igenom bilderna på Viper's hemsida. Dom tog inte med min o Elinas bild haha! Vi var väl för snygga höhö.. Men Elina va ju med på lite bilder ;D haha. Och jag va me på typ alla bilder I BAKGRUNDEN! Pinsamt ju haha..
Jaja. Nu ska jag gå o duscha.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. hoppas hoppas veeeeeerkligen att ni dansade åt mig med !! annars ska du få på... hm hur säger man.. moppo? ;)

Postat av: Anonym

haha.. hoppas hoppas veeeeeerkligen att ni dansade åt mig med !! annars ska du få på... hm hur säger man.. moppo? ;)

2008-06-08 @ 22:00:33
Postat av: johanna

Hahah jaaadå! Vi dansade för dej så de räcker o blir över hihiih..

2008-06-08 @ 22:45:01
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/
Postat av: Elina

hahahha jaaa men din aaaaaasholeeeeeeeeee, ja orkar inte heller med skolan eller aa känns som ja har massa läxor:S:P

2008-06-08 @ 23:51:01
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback