Vaaaaarmt

Idag skulle jag egentligen gått upp o solat vid tio. Men jag orkade inte! Va aptrött för jag kunde inte somna igår. Somna säkert runt fem lr nåt. Hörde skitmånga konstiga ljud utanför fönstret. Som att nån gick där utanför. Skitläskigt!

Istället så väckte mamma mej vid tolv. Sen så åkte vi iväg. Jag skulle köpa solkräm o sånt dära! Hittade allt jag behövde förutom Hawaiian Tropic oljan. Fanns inte på Maxi lr Coop. Åh jag blir så sur! Men jag får väl ta en tripp på stan innan torsdag o köpa en. För det måste jag ha!

Imorn MÅSTE jag upp tio o sola. Jag måste! Fan jag e lika blek som ett ägg. Och det är inte okej asså!
Mamma jobbar imorn, så e själv hemma. Får ligga i min ensamhet o steka på baksidan. Fast mamma brukar ändå aldrig hålla mej sällskap ute i hettan. Hon är för klen! Mohahaa... Men det är skönt med lite alone-time oxå höhö.
Aja nog med skitsnack.

Hejdå

Fia om du ska på stan imorn lite senare på dagen, ring mej då!

Kommentarer
Postat av: fia

iiiiiiiii det e jag alltid...ring mig då du vaknat då...så kan vi gå en runda på våran lilla satd...pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback