Tråkigt

Jag har blivit utmanad av Therese

Regler:

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara, och utmana dem i deras bloggar, be dom läsa din
-
Låt personen som utmanade få veta när du svarat på utmaningen

5 saker som finns på din Att-göra-lista idag:

1. Göra denna lista
2. Kolla på Norges Herligeste
3. Kolla på Last man standing
4. Kolla Bilddagboken
5. Vara uppe hela natten


Vad gjorde du för 10 år sedan:
Både Tessan och Maria har skrivit att dom var tio år för tio år sen. Fattar inte riktigt hur det hänger ihop haha. Det skulle betyda att dom va 20. Men iaf, för 10 år sen var jag åtta år. Var väl som alla andra åttaåringar o lekte med allt möjligt. Jag hade precis flyttat till en lägenhet på stan, och även bytt skola till Oxbacksskolan.
Jag var helt enkelt en cool åttaåring.

Ställen du bott på
Endast Södertälje (tyvärr)

5 saker du skulle göra om du var biljonär

-RESA RESA RESA!
-Shoppa allt jag vill ha
-Självklart dela med mej till min underbara familj
-Ge pengar till välgörenhet
-Skulle nog resa lite till


Jag utmanar:
Som Maria skrev, Tessan har typ redan utmanat alla roliga. Buhu :(


Kommentarer
Postat av: fia

hej syster i morgon mommer malin och gör provuppsättning och senare kommer anna och gör provsminkning...om du har lust får du gärna komma då jag behöver hjälp att klä mig för jag måste prova klänningen med underkjolen...ringer dig snart..kram

Postat av: Therese

haha. ojfan.. du ser. så bra på matte är jag !;) haha orkar inte ändra eller nåt heller. för det är inga som läser den där typ :P

2008-07-08 @ 00:57:36
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback