Skor är det bästa som finns

Jag har verkligen hakat ( ååh, saknar Hakan) upp mej på dom där skorna jag visade tidigare. Dom från www.gojane.com. Dom är underbara! Jag vill haaaaaa. Kmr inte ihåg hur mkt dom kostade. Men tror inte de va så farligt. Det är väl frakt o sånt som kostar. Eftersom de inte e en svensk sida. Dom kanske klickas hem.. Men bar kanskeeeee!

För tillfället sitter jag o kollar på Jerry Springer. Imorn är det torsdag. Ska börja packa lite smått och storstäda mitt rum. Mkt behövligt kan jag ju säga. Får se om jag har mitt lilla mini-spa imorn lr på fredag.
Det e ju så att vi åker på fredag till Arlanda. Och sover över på Arlanda Hotel.. Sen på lördagmorgonen åker vi.
Får se om mamma kan åka till typ Willys o kolla om dom har sololjan där. Det har ju inte blivit att jag åkt ner på stan den här veckan. Så förhoppningsvis finns den nån annan stans.

Oj, vilket onödigt inlägg det blev. Jag som bara skulle förklara min kärlek till mina skor. Bäst jag slutar nu!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback