Regn=rena sövningsmedlet

Jag älskar o sova när det regnar. Det gör mej helt avslappnad och jag blir helt jävla nersövd. I love it! Därför sov jag lite extra länge idag för det gick inte o komma upp..

Igår va ju iaf jag o Maria på bio, Sex and the city filmeeeeen. Bajs bra film kan jag ju säga! Grät o skratta om vartannat. Riktigt bra film. Men blev glad av o se den :)!

Va hemma runt halv ett. Glodde på tvn o kolla runt på datan. Som vanligt kunde jag verkligen INTE somna. Gick o la mej fem, somnade säkert efter en timme.


Nu känns regnet inte lika härligt längre. Nu är det bara deprimerande. JAG VILL HA SOL NU NU NU NU! En månad på sommarlovet har snart gått, och jag ser fortfarande ut som ett spöke. Vart är solbrännan, var är dom härliga sommarkvällarna, var e alla stranddagar? Fuck svensk sommar. TA MEJ TILL TURKIET NU!
Jag tar snart en flygstol ner till Alanya. Sen får jag leta reda på ett ruttet hotel, sen händer det som händer.  Fuck. Pallar inte va i det här äckliga landet längre....





Här va man sjukt lycklig. Älska Alanya!

Kommentarer
Postat av: Therese

du har blivit utmanad på min blogg!!

Postat av: Elina

JA vill...... åååååååh ja vill utomlands nuuuu

2008-07-07 @ 19:17:56
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback