Kom precis innanför dörren

Japp. Tog en fika på stan som sagt! Det var mysigt.. Och GOTT!
Runt sju så traska vi mot Marias caaar o så skjutsade hon hem mej o Cilla. Vi PUMPADE i bilen som Cilla så fint beskrev de haha. Poppa loss!

Fan jag vill ha körkort nuuuuu. Skulle fan cruisa runt hela kvällarna. Så jäkla skönt! Skulle ju kosta. Men fan va skönt! Är man flera kan man dela på bensinen lixom. Åh!
Ne, körkort ska jag satsa på nästa år. Och då SKA jag ha det...

Nu e jag väääääääldigt rastlös. Vart helt uppspelt över poppandet i bilen haha. Så kmr man hem hit till de här döda huset där ingen e hemma. Jag vill göra nånting nu. Nånting kul! Nån som joinar?

Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Elina

jaa... körkort skulle inte sitta feel.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback