Jag gråter

Usch, sitter o kollar på Extreme home makeover. Kan inte kolla på det programet utan att gråta varje gång!

Nu mår jag iaf bättre. Bakisen försvinner sakta men säkert haha!
Har precis käkat en stor middag. Kyckling, båtar och sjääääääälvklart tzatsiki. Mums! Planerna inför kvällen e väl bara o sitta hemma o uggla framför Tvn. Skulle sitta bra med lite sällskap. Men jag får väl nöja mej med kissen haha.

Kram på er.


Lite bilder från gårdagen


Elina hade lite svårt att få ner cidern haha 



I love shots. Speciellt när dom är gratis haha



Lyckad bild haha



Jag o födelsedagsbarnet. Fresh man ser ut då!


Snyyyyggingar! Haha..


Moooore shots mohaha!



Kommentarer
Postat av: Therese

jag brukar också alltid gråta till extreme home makeover.. helt sjukt hemskt. !

Postat av: Elina

haha men uscha, min lilla fjortisbildis...

2008-07-06 @ 13:30:21
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback