Jag gråter ännu mer

Det första jag fick höra av mamma idag när jag vaknade var om den 16-åriga flickan som blev mördad inatt i Rosenlund. Ingen trevlig nyhet o vakna till. Förstår inte hur en människa kan göra något så hemskt. Läste artikeln i aftonbladet nyss. Får rysningar o börjar gråta när jag läser det. Tjejen va 16 och hade hela livet framför sig.
Det kunde lika gärna varit jag, eller någon i min närhet. Så jävla hemskt! Usch..
Jag vet vem tjejen var och hon gick i min gamla skola och gick i den skolan jag går i nu. Helt jävla sjukt att man inte ens kan gå ut längre utan att behöva vara rädd.
Så jävla mkt skit som händer just nu. Våldtäkter hit o dit och nu det här. Vette fan om man vågar gå ut på kvällarna längre. Och så ska det fan inte vara.

Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Elina

uusch, de e så hemskt:(....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback