IRRITERAAAAAAAAAAAAD

Idag va vi ju på IKEA o sådär. Och som jag sa så blev de inga inköp höhö.. Efter det åkte vi o handla lite mat o sen åkte vi hemmåt.
Grillade o hade oss här hemma o alla ungar va här. Eller Ebba, Joline o Vilma :P. Sen åkte jag med syster heeem till henni. Satt där ett tag! Sen kom mor o hämta mej o Vilma.
Kom hem för typ 1½ timme sen. Jag o mamma skulle kolla på Saw som gick på femman. Men vad tror ni händer!! Våran fucking tvantenn har fuckat sej. Så ingen tv i hela huset funkade. Vi satt i en timme o försökte få igång den. Men utan resultat. Eller vi fick iaf igång dom flesta kanaler. Men INTE trean o femman. Så jävla irriterande.
Jag va fett pepp på o se en skräckis.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: syster elin

Mmmm du skulle stannat hos din syster elin här funkar alla kanaler men ja vågar inte titta själv HAHAH....

2008-07-17 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback