Inte på topp

Shit vad jag mår skit just nu. Bakis som en kossa! Får väl skylla mej själv antar jag höhö..

Kvällen igår blev iaf lyckad. Jag bjussa Elina på en utekväll som tack för att hon har sovit här den här veckan mamma o dom har varit i Danmark.

Vi käkade lite mat, sen drack vi lite smått. Elina va fett opepp men jag fick henne på andra tankar.
Sen skjutsade Elin o Magnus oss ner på stan. Vi drog till Stanleys (vart annars haha). Där var det redan rätt mkt folk. Då blev jag glad.
Sen när vi skulle gå på toan, så hör vi nån som ropar Elina. Så ser vi att de är våra kryssningsvänner haha. Jag kände på mej att dom skulle vara där.
Vi dansade lite, drack o shotade lite as usual haha. Dom där shotarna asså! Jäkla bartender.
Julia kom oxå förbi med sin kompis. Jag blidde glad o gav henne en stor kram. Hon fyllde ju 18 igår! Dom joinade oss ett tag. Men drog sen till Olearys.
Jag o Elina stannade kvar på Stanleys o dansade lite till. Snackade med kryssningsvännerna lite oxå haha. Störda! "Jag är egentligen en tjej född i en mans kropp". Haha jag dog av garv!
Iaf så sluta kvällen lite halv bra. Haha, eller jag o Elina dampade för vi fick ett förslag på en efterfest IDAG. Jag o Elina va ju fett pepp igår. Men nej, då ska de va dött.
Vi drog iaf vidare till Kringlan kiorren as usual. Fick höra "bubbubiiiibuuu" igen. Då blev jag glad. Vi satte oss på en bänk o käka, sen kmr en jävla turre som tror att han är nånting. Han börjar sjunga Lilla Al Fadji batteln ni vet. CP!

Aja, vi tog en prommis runt stan. Pallade inte åka hem! Sen drog vi till centralen o satte oss o vänta på nattbussen. Såklart ska det komma nå idiot turrar där med. Shit va irriterande människor. Hur gamla va dom lixom? Tretton år eller nåt. Idioter!
Nattbussen kom iaf och jag blev attackerad av en harskrank så jag höll på o börja gråta. Däckade på en gång hemma.

Vaknade idag av att de va helt jävla sjukligt varmt i mitt rum. Både jag o Elina höll på o avlida. Sov pissdåligt och vid halv ett nånting, gav vi upp. Elina fick skjuts hem av sin bruuur. Nu sitter jag här o försöker få i mej mina alvedon som ligger här på bordet. Det går inte! Spyr bara jag ser dom. Jag o tabletter asså...

Men ha en bra lördag! Jävla efterfest asså.....

Puss


Kommentarer
Postat av: Elina

hihiih jaaa, asås de vart galet iallfall haha, asså kryssningsmannen e ju fan störd, haha nu har han get sin msn oxå hahah:P, stackarn e bakis....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback