I love sunshine

Åååh va de e härligt med en molnfri himmel. Idag gick jag ut o la mej o sola vid tio. Fick kämpa med den där jävla solsängen i en halvtimme. Den hade fuckat sej!
De va sjuuuuukt varmt kan jag meddela. Men såååå skönt! Längtar tills man ligger på Kleopatra stranden o steks.
Nu passar jag Viiiilma, mamma har åkt o jobba o Jocke kmr snart hem från jobbet.
Sen senare lr nåt, ska jag o Elina göra nåt. De va länge sen! Jag vet inte vad. Men nånting..

Ne nu ska jag kolla på Nickelodeon med Vilma. Hoppas att det är Svampbob.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Therese

okej ! :D jag längtar som fan verkligen. men är rädd också :D men det hör väl till antar jag :D nejdå. vi ska försöka att inte ha det.. väntar kanske party eller nåt innan skolan börjar.. det måste vi ju göra??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback