Det kliar i fingrarna

Igår kunde jag inte sova. Låg o kollade på My little pony på Youtube. Snacka nostalgi! Önskar att jag hade kvar alla mina filmer. Jag va en riktig MLP fantast när jag va liten.

Idaaaag e jag ännu mer shoppingsugen. Det verkligen kliar i fingrarna. Måste köpa nånting NU! Haha. Undra om de e en sjukdom när de börjar kännas såhär.
Vet inte riktigt vad som händer idag. Jag o Elina skulle kanske hitta på nåt, men vad vet jag icke. Skulle vilja gå på bio. Men som sagt, 14 spänn på kontot, det kmr man inte långt med.

Aja, jag tror nog jag ska hoppa in i durren nu o fräscha till mej. Kom på en sak jag borde göra idag. STÄDA MITT RUM! Det ser förjävligt ut :(.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Therese

ojoj. blev lite fel med länken till mig.. men du vet ju ändå att det är jag .. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback