Dagen

Idaag har jag varit på stan med Elaajna. Hon fick sin presentis. Hon blidde glad höhö! Sicken turis :P.
Vi vandra runt där på stan o kolla på ingeting. Sen träffade jag hela packet på stan oxå. Pappa bjöd på fika. Nancys självklart. Pappa : "vi ska gå till din affär" hahaha. Han mena Nancys då. Han e rolig den där gubben!

Sen vandra jag o Elina vidare medans alla andra åkte hemmåt. Spöregna gjorde de oxå. Verkligen SPÖÖÖÖÖREGNA! Inte kul. Vid sju vandra vi till bussarna. Och självklart skulle min buss va sen juuuust idag. Så jag fick stå lite extra i de där underbara vädret.

När jag kom hem vände jag typ lika snabbt. Vi åkte hem till systeryster Fia o hälsade på Ebba bus som kommit hem från Cypern nu. Bajskorv unge! Skitbrun va hon. Sen efter de åkte jag o mamma till Maxi en snabbis.

Nu sitter jag här o väntar på Last man standing. Har en påse Kinapuffar oxå. Mahaha! Gotti.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elina

klart ja blidde gladis:D:D:D:, hahah jaa de va ju liiiite regn:P

Postat av: maria

DÄÄÄÄÄÄÄÄÄR E BOOOXEN !!!

2008-07-15 @ 10:02:04
URL: http://mariaorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback