And it hurts with every heartbeat

Igår väcktes man av att man blev trackad på mobilen. Det var syster Fia som undrade om jag skulle me till Skärholmen. Men fattig som jag e så kände jag att de inte va nån bra idé. Skulle bara bli deprimerad av o se allt fint man skulle hitta.
Så jag la mej o sov igen. Men då fick jag ett sms av Cilla. Hon undrade om jag ville ta en tripp på stan. Hon kom ju hem från Gbg igår. Det ville jag självklart :D!

Vid två åkte jag ner på stan o mötte den där fisringen. Vi traska runt o kolla lite överallt. Jag köpte smycken till bröllopet. Sen köpte jag present till Mammi. En plånis som hon fick igår fast hon fyller om en vecka höhö.
Cilla storshoppade. Bajs på henne! Hon hade ju fått sin lön så hon hade ju råd. Själv hade man inte råd i köpa ett snoppfint linne för 48 kr. Så rik e jag.. Höhö!
Självklart blev de fika på Nancys oxå. BJn skrämde livet ur oss i trappan. Jävla cp. Vill han döda mej lr!

När vi kände oss klara (runt sex nångång) så skulle Cilla ta bussen hem o jag skulle få skjuts av mammi. Men hennes bil va fullproppad men Fia o dom va oxå me. Så fick åka med dom. Och dom skjutsade hem Cilla oxå. Mot hennes vilja mohahaha.
Nu är de anuset på Gotland oxå :(. Jag vill oxå! Fett kul.

Ikväll ska jag o Vilma sova hos Äääälin. Hon e själv o vill ha sällis. Vi ska nog hyra film och svulla i oss massa gott.

Ha en trevlig lördag


Haha jag o Cilla goes Myggan. Vi är så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback