1½ timme (elena du fattar HAHA)

Idaaaaag vaknade vi klockan ett av att nån galning stod o bankade på fönstrena. Jag och Elina blev snopprädda. Men sen såg jag att Elin hade ringt mej 6 ggr så då förstod jag att de va hon. Så stod hon o Tino här på baksidan. Dom har ju tagit tillbaka den där lille voffsingen.. Mihihi!
Jag o Elina åkte ner på stan och hämtade ut biljetterna till kryyyyssningen. Sen mötte vi Fiiia o lille Affelitooo..
Gick runt o kollade lite. Köpte ett nytt nagellack! Det var de enda som fick följa med hem.
Vi käkade på nancys oxå. Fett gott!

Vi traskade hemmåt vid sju eftersom bussarna inte gick. Sen har vi bara suttit o chillat o snackat om kryssningen höhöhöhöhö. Fiifaaaan va kul vi ska ha!

Blir nog inte så mkt sömn inatt eftersom vi ska upp fyra. Så vi ska nog hålla oss vakna hela natten haha.. Sen sova på båten.
Så vi ska väl packa o så nångån inatt. Kanske gör lite mat oxå för vi har bara ätit Nancys idag ju :P.

Ne, nu ska jag tvinga Elina o bestämma sig vad hon ska ha på sig imorn när vi partar. Moahaha!

Puss o kram, ses på tors (om jag inte skriver ett nattinlägg höhö)


Kommentarer
Postat av: Elina

mhihihi men din prutt, jaa de ska nli niiice:D. bluddpruuudd muddaaaa va ska ja haaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback