Tisdag

Idag har det varit en rätt händelserik dag.
Dagen började med att klockan ringde 9.15. Jag ville döda nån! Va äckligt trött. Men va tvungen o pallra mej upp ur min varma säng. Gjorde mej i ordning o sådär sen tog jag bussen till centralen. Mötte Nina. Vi tog 754 mot pershagen. Sen mötte Cilla oss o så traska vi hem till hennes nya hem. De va väldigt fint ska jag säga :D! Speciellt köket som såg ut som vårat fast med andra färger höhö. Efter ett tag kom MalinStalin! Fick äntligen en mysig kram av henni.
Sen satte vi oss ner som gamla tanter o fika. Cilla bjöd på kladdkaka med glass. Och apelsinjuice med fruktkött haha! Inte Ninas favvo direkt. Tänk att de kan va så kul o kolla på när nån dricker juice haha. Sen gjorde vi lite frågor o sådär. Vi va ju inte direkt supereffektiva. Men vi gjorde det vi kunde! Skulle möta Fia kl ett på stan. Men frågade om hon kunde skjuta fram tiden, och det gick. Så vi fick lite längre tid på oss.
Klockan 13.18 gick bussen som jag o Nina skulle med. Men Cilla hade sån otroligt rolig spegel som underhöll oss, så vi missade bussen haha. Även fast vi sprang! Så vi fick sitta där o vänta. Nina lekte skogsmulle o lite sånt där. Sen kom äntligen bussen!
När vi äntligen va framme vid centralen traska vi vidare till kringlan. Nina in på akademibokhandeln o jag gick vidare till den där "bal/brudklänningsaffären". Där möttes jag av Katten som sa att Fia precis gick in i provrummet. Så vi satte oss där o väntade på modellen haha. Hon provade massa fina klänningar! Men det står mellan två stycken. Hon kan inte riktigt bestämma sej. Men båda va grymt fina! Skulle aldrig kunna välja.
Efter allt provande som tog ungefär en timme, så blev vi hungriga. Så Fia bjöd fattiga mej på Nancy's. Så gott kan jag ju säga er! Sen ringde jag mamma o hon kom o hämta mej :).
Va hemma vid fem. Hade lovat mamma att hjälpa henne o kakla i köket. Så de va bara o slänga på sej mjukisarna o hjälpa till. Det blev skitfint :D! Så nu e köket snart klart. Äntligen!
När vi va klara var det äntligen dags för mitt mini-spa. Jag basta, hade ansikstmask, hår inpackning o tog världens längsta dusch. Det va otroligt skönt! Ska börja basta oftare.
Blev klar lagom till Gossip Girl. Det var väl helt okej! Hade förväntat mej mer.. Men helt okej! Sen kollade jag såklar på " I huvudet på Gynning" oxå. Det får man inte missa! Skönare människa får man leta efter haha.
Nu sitter jag här med nymålade naglar o kollar på "50 first dates". Den har man ju sett ett antal ggr. Men finns inget annat på tvn just nu.
Ne, nu ska jag sluta skriva massa tråkiga saker. Kolla in heta bilder på bildagboken från våran spegelshow idag haha.


Kram!

Kommentarer
Postat av: ingo

tack för sällskapet i går...iiiiiiiii jag kan inte bestämma mig!!!!!!!!!! pöss

2008-01-30 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback