Tisdag

Så var denna tisdag över.
Idag började man ju halv ett, men åkte tidigare endast för att äta pannkakor. Och dom va goda kan jag ju säga er. Ni som säger annat, ni e knasbollar! Sen hade vi redovisning, men min grupp kunde inte redovisa eftersom vi skulle vara så high-tech o ha powerpoint. Och det funkade inte o logga in o lalal. Men det blir på fredag istället.
Sen hade vi natur&friluftsliv. Där hade vi en ny lärare, Micke aka "Gött mos". Han va trevlig höhö. Vi ska inte va i klassrummet nånting på hans lektioner. Bara ute i naturen mihi. Fett skönt!
Vi fick sluta en timme tidigare, så jag åkte hem, o så la jag mej o sov på en gång. Så skönt! Sen vaknade jag o gjorde ingeting typ. Käka mat, duscha och sådär. Sen va de ju säsongspremiär för ugly betty :D, och så hade ju " I huvudet på Grynning" premiär oxå. Haha älskar henne! Så skön..
Nu sitter jag o kollar på Animal planet. Där e det "animal cops - Houston". Jag blir bara irriterad när jag ser det programet. Men jag måste kolla! Fattar inte hur man kan göra så mot djur asså. Så jävla hemskt!
Aja, ska sluta skriva massa bajs o fortsätta titta. Hörs imorn! Sov gott..

Puss

Kommentarer
Postat av: E.

pankisarna va inde godaaa idag! haha du me din animal planet men ja vill osså ha den i min rum=), men ickepickeee

Postat av: Therese

jag tittar också på det där programmet på animal planet :D det är faktiskt bra. men håller med dig. man blir så arg på sånna som är djurplågare :( stackars djur!, måste också sga att tycker också Carolina Gynning äger fett :Dhaha

2008-01-16 @ 17:11:05
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback