Sunday afternoon

Usch för söndagar säger jag bara.
Idag vaknade man kl halv tolv av en sjungande liam (vi passade dom igår kväll o över natten). Han sjöng "JAG SKA SÄTTA PÅ MEJ BYXORNA, LALALA JAAAAG SKA SÄTTA PÅ MEJ BYXOR SHOHO!". Ja det är ju kul att han tycker det är så underhållande att sätta på sej ett par byxor.
Efter ett tag blev det knäpptyst i huset. Dom hade åkt till ÖB allihopa! Så jag satte på tvn och började glo på den. Det kändes verkligen frestande att gå ut i solskenet. Men nej, istället låg jag inne. Jag vågar inte visa mej ute ännu haha! Efter att ha kollat klart på Biggest Looser o alla andra bra söndagsprogram tog jag mej i kragen o började brottas med läxhögen som stod i bokhyllan. Jag gjorde hälsopedagogik grejen. Jätte enkelt så jag blev ju inte direkt stolt över mej själv. Sen skulle jag göra religionsfrågor. Dom kändes onödiga så jag skippade dom.
Seeeeeen skulle jag ta tag i historian. Eftersom Nina har skrivit klart "brevet från fronten" så blev jag pepp o måste oxå göra det. Men när jag väl satte mej med den där äckligt feta historieboken i knät o läste om första världskriget så kände jag bara blööööööööööööööh. Jag fattar nada och kmr aldrig fatta nånting! Men, nångång måste jag göra den. Deadline 11 mars tror jag. Långt kvar! Men har 2 arbeten TILL i historian som måste in.
Aja nog snackat om de där!
Nu sitter jag o kollar på yrkeslandslaget. Fett bra! Visste inte ens att de fanns en tävling för olika yrken. Men där hade jag fel! Nu är det snart dags för mat, sen ska jag måla naglarna. Jag tror jag ska till skolan imorn. Jag hoppas mina koppor försvinner. Jag orkar verkligen inte en till dag hemma.
Och vet ni vad som händer på tisdag........ Jag ska följa med Fia och kolla på brudklänning. Måste gå från skolan men de skiter jag ii. JAG SKA MED! Bara jag o hon. Mahah...
Ne, mat vare dags för.

Ciao

Åh, mamma sa att jag inte skulle gå till skolan imorn :(. Fuck!

Kommentarer
Postat av: maria

ooohh vi saknar dig !!!! =(=(=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback